ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Stage 1 Software
Το πρόγραμμα Stage 1 της REVO είναι σχεδιασμένο για αυτοκίνητα τα οποία δεν διαθέτουν καμία μηχανική επέμβαση και προσφέρουν αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας, με βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόκρισης γκαζιού και κατανάλωσης καυσίμου.
Το συγκεκριμένο λογισμικό λειτουργεί σε απόλυτη αρμονία με το αυτοκίνητο, μεγιστοποιώντας την παρεχόμενη απόδοση, λειτουργώντας όμως πάντα μέσα στις εργοστασιακές ανοχές και δικλείδες ασφαλείας του κινητήρα.
Stage 2 Software
Το πρόγραμμα Stage 2 της REVO είναι σχεδιασμένο κατά τέτοιο τρόπο ώστε να δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να επιτυγχάνει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα απόδοσης, σε αυτοκίνητα με περιφερειακές επεμβάσεις όπως ελεύθερη εξάτμιση και καταλύτη, σύστημα εισαγωγής αέρα και intercooler.
Το Stage 2 δένει μεταξύ τους αυτές τις επεμβάσεις, και μεγιστοποιεί τις δυνατότητες απόδοσης του αυτοκινήτου.
Η μέση βελτίωση της απόδοσης ανέρχεται στο 10-15% επιπλέον του Stage 1, όταν και εφόσον χρησιμοποιούνται προτεινόμενα από τη REVO περιφερειακά.
*Για το Stage 2 απαιτούνται:
- Ελεύθερη Εξάτμιση ( full set down pipe/catalyst)
- Ελεύθερο φίλτρο / kit Εισαγωγής Αέρα
- Ρυθμιστής πίεσης καυσίμου 4Bar ( Μόνο σε κινητήρες 20VT)
REVO Stage 2+
Το Stage 2+ της REVO είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να επιτυγχάνει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για αυτοκίνητα με επιπλέον επεμβάσεις του Stage 2, όπως αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου (HPFP) στα 2.0TFSi
*Για το Stage 2+ απαιτούνται:
- Ελεύθερη Εξάτμιση ( full set down pipe/catalyst)
- Ελεύθερο φίλτρο / kit Εισαγωγής Αέρα
- Βελτιωμένη Αντλία Καυσίμου
- Σκάστρα
- Intercooler
Stage 3&4 Software
Το Stage 3/4 της REVO έχει εξελιχθεί για αυτοκίνητα που έχουν εκτεταμένες μηχανολογικές επεμβάσεις.
Το πρόγραμμα Stage 3 είναι σχεδιασμένο για συγκεκριμένες μετατροπές, όπως π.χ. Κ04 τούρμπο για τους 2,0L TFSi/TSi κινητήρες. Το λογισμικό είναι και πάλι να παραμετροποιήσιμο ώστε να μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με τις απαιτήσεις του χρήστη, όπου ανάλογα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε μοντέλου, μπορούμε να έχουμε ένα κέρδος απόδοσης που φτάνει έως και το 200% σε σχέση με το εργοστασιακό!
Για το Stage 3 απαιτούνται :
- Ελεύθερη Εξάτμιση ( full set down pipe/catalyst)
- Ελεύθερο φίλτρο / kit Εισαγωγής Αέρα
- Βελτιωμένη Αντλία Καυσίμου
- Σκάστρα
- Intercooler
- Μεγαλύτερο Turbo
- Μπέκ Βενζίνης